tisdag 28 augusti 2007

Vilken vän jag har...


Idag har jag bara gått och myst och njutit av att bara vara.
Dagen började med en rask morgonpromenad med två
väninnor. Därefter var det dags att börja att plugga lite. Känns ju lite skönt att vara förberedd innan det är dags att åka till Falun nästa vecka. På eftermiddagen hann jag också göra färdigt de där födelsedagstavlorna som ett dagis beställt. Jag får visa dem en annan gång.
På eftermiddagen när jag höll på med både det ena och det
andra så ringde telefonen...någon hade skickat ett blomsterbud till mej
Va...till mej?...Ska jag få blommor? Har någon tänkt på mej just idag...?
Det var från min goa vän som bara var glad för min skull...
Så härligt med vänner som man kan glädja sig tillsammans
med en...
Skriver mer om detta framöver.
Visst var det en underbar bukett?

4 kommentarer:

Lönnergårds Anna sa...

Hej Nettan!
Men e de du!!
Va kul. Det tog en stund innan kronan ramlade ner ;)
Va kul nu kan vi hålla lite kontakt såhär.
Hoppas allt pluggande går bra. Jag har fått jobb här på Örnaskolan som hemkunskapslärare. Kul. Ibland har man lite småflyt. Saknar dom små 4rorna. Ska hälsa på dom nån dag har jag lovat min Oskar.
Många kramar Anna

Solsjö - Under en vind sa...

Så mysigt med en blomma från någon man tycker om! Må gott! Kram!

Lönnergårds Anna sa...

Grattis till nya jobbet!
En liten fågel viskade de i mitt öra (eller en ganska stor);-)
Känns bra va?!
Ha det så gott många kramar Anna

Handplockat sa...

hel härlig bukett
tack för att du delar med dej ...

ha en go söndag