söndag 23 september 2007

Jag älskar att pyssla...




I helgen har vi varit hemma. Så skönt. Vi har haft några intensiva veckor bakom oss så det var skönt att bara vara hemma. Jag bestämde mej i fredags att jag ska använda lördagen till att pyssla. Ni ska bara veta att jag blivit så inspirerad av alla de bloggar som jag besökt. Jag har rotat bland gamla dukar och saker som jag glömt bort att jag haft. I mina pyssellådor fann jag lite träsaker som jag kunde måla och fixa till lite. Jag älskar de dagarna när tankarna bara får vandra fritt och att man samtidigt får något gjort med händerna. Hm....jag bara önskade att jag hade haft en liten sjö att ösa pengar ur för jag blir så sugen på att köpa olika saker som säljs via olika bloggar...ni är så duktiga och kreativa och ger mig så mycket inspiration.

Just det...glömde att berätta att jag fått fast jobb. Ni får kalla det tur eller vad som helst men jag jag tror att det är meningen. Jag tror faktiskt att man kan få känna det här i livet och det känns tryggt. Att veta att allt inte bara är en slump utan att NÅGON har en tanke med ens liv. Känns så vilsamt...

Nu har jag bestämt mej för att bara njuta av förmånen att få plugga hemifrån

Tills sist skickar jag med en liten bild. Dessa små fina ord har vi på vårt bord i rummet. Tycker att de passar bra där. När man ser dem så blir man glad och vi behöver sprida goda ord till dem vi samtalar med.

Inga kommentarer: