tisdag 25 september 2007

...ljus...ljus...ljus...ljus...ljus...

Underbart är det när höstmörket kommer och man får tända ljus. I mitt hus blir det en speciell cermoni när skymningen faller då jag går runt och byter ljus och tänder ljus. Vill man lyxa till det så använder man doft ljus med. Det är såååååå mysigt. Ikväll fick jag en sådan lust att pröva på att göra en egen ljuskrona. Jag tog lite ståltråd och formade den till en cirkel. Sedan snodde jag runt vita lakanremsor. Visst...det var första gången som jag prövade på detta och den blev iallafall lite mysig. Typiskt nog så hade jag inte tillräckligt med gamla barnmatsburkar hemma så det får jag fixa en annan dag.

Nu måste jag dyka i säng....tänk att det är lika skönt varje kväll.

Tack för ännu en dag! Det finns så mycket att vara tacksam för ...

Sist men inte minst vill jag nämna två ord som jag fastnat lite för

Nåd ........Trofasthet.....Vilka fina ord! Värt att smaka på....


Kram ...

Inga kommentarer: