onsdag 26 september 2007

En skogspromenad...

Jag försöker att ta en promenad varje morgon. Livet tillåter det just nu så det är bara att tacka och ta emot. Idag gick rundan till skogen för att att besöka en glänta där jag sett att det växer jättefin mossa. Den plockade jag för att kunna dekorera några krukor som nu står på min veranda. Att promenera i skogen är vilsamt och jag fick se några ekorrar som busade och en hackspett som hackade i ett träd. Vilken härlig start på en ny dag. Nu väntar plugg ...har tenta nästa vecka...men sedan finns det även ett och annat pyssel.

Ha en bra dag och glöm inte att fånga den!!!


5 kommentarer:

Lönnergårds Anna sa...

Hej Nettan!
Har inte varit inne på ett tag men va mycke fint du har gjort :-)
Kommer snart igen!
En stor kram Anna

Gittan sa...

Vilken snygg blogg!!! Mycket kul att läsa och kolla på alla fina kort som du tagit! Ha en bra helg!

Kram Gittan

Handplockat sa...

tack det ska jag

jag tar mej en prommis jag med

Solsjö - Under en vind sa...

Så fint du pyntat på trappan! Kram!

Skatan sa...

Hej! Vad fint du har gjort : ) Jag har själv varit ute och samlat mossa som jag har försökt göra en krans av. Den väger minst 20 kilo...

Hopppas att du får en trevlig helg.

Välkommen på besök hos mig någon dag då du blir "göralös" ;-)

Hej-svejs!